با فوم پاک کننده آکنه سلوشن دیگران را به سمت خود جذب کنید

هنر مربوطه یک ترکیب فوم پاک کننده آکنه سلوشن بدون آب حاوی فاز روغن، یک عامل امولسیون کننده و ذرات ساینده پلیمری محلول در آب را نشان می دهد که منجر به ترکیبی با ویسکوزیته 1-200 پویز می شود، این ترکیب شامل 50-90٪ از یک فاز روغنی است و 1-30٪ از یک عامل امولسیون کننده و 1-10 درصد ساینده ذرات پلیمری.
سایر هنرهای مرتبط با فوم پاک کننده آکنه سلوشن شامل پاک کردن آرایش از طریق استفاده از یک پد بافته شده است که با یک ترکیب بی آب آغشته شده است، ترکیب بی آب شامل یک سورفکتانت غیر یونی است که از استرهای پلی اتیلن گلیکول یا استرهای سوربیتول با اسیدهای چرب و پلی اتنوکسی استرهای آلکان با 12 تا 18 اتم کربن و حداقل یک وسیله درماتولوژی قابل قبول انتخاب شده از گروه متشکل از روغن معدنی؛ یک آلکیل استر کمتر اسید چرب با 12-18 اتم کربن و یک آلکانول با 8-18 اتم کربن.

فوم
ترکیب مرتبط دیگری که در این هنر یافت می شود، یک پاک کننده صورت ژل شفاف بدون آب را نشان می دهد که در آن روغن معدنی ماده فعال اصلی است.

یک پلیمر کربوکسی وینیل با وزن مولکولی بالا متشکل از اسید اکریلیک که با یک پلیمر از یک پلی‌آلکانول پلی‌آتر کوپلیمر شده به صورت متقاطع متصل شده است.
به طور خلاصه، این و سایر مشکلات در هنر قبلی با ارائه یک ترکیب پاک کننده آرایش بدون آب با ویسکوزیته بالا و سطوح کم سینرزیس مایع حل می شوند، ترکیب اختراع حاضر شامل حدود 60 تا 85 درصد وزنی پایه روغنی ژل‌پذیر، بین 5 تا 25 درصد وزنی پلی اتیلن و بین 5 تا 15 درصد وزنی یک کوپلیمر پلی اتیلن است که در آن ترکیب دارای ویسکوزیته متفاوت است، یک تجسم ترجیحی بیشتر شامل بین 0.1 تا 20 درصد وزنی یک سورفکتانت غیر یونی 100 درصد فعال ترجیحاً با حداقل یک زنجیره منشعب 20 کربنی است.

ترکیب اختراع حاضر همچنین می تواند شامل 0.01-5٪ وزنی یک ماده نگهدارنده و همچنین روغن های ضد تحریک و طبیعی بین 0.15 تا 1.00٪ باشد.