با نوشیدن قهوه ترک فله در شب امتحان، منتظر نمره عالی باشید

از آنجایی که اپراتورهای تغذیه مدارس در تلاش برای رقابت با موسسات غذا و نوشیدنی بیرونی هستند، قهوه‌بارها به طور پیوسته در سراسر کشور محبوبیت پیدا کرده‌اند.

دانش آموزان دبیرستانی را اغلب می توان در کافی شاپ محلی خود پیدا کرد، پس چرا آنها را در محوطه دانشگاه نگه ندارید تا از نوشیدنی های مورد علاقه خود لذت ببرند؟

برای آشنایی با فواید قهوه ترک فله برای سلامتی، آخرین دستورالعمل‌ها در مورد کافئین و نوجوانان، و نحوه ایجاد نوشیدنی سالم‌تر با نیروی کار و کارکنان فعلی خود، ادامه مطلب را بخوانید!

در حالی که ممکن است نگرانی هایی در مورد مواد افزوده شده به نوشیدنی های قهوه وجود داشته باشد، دانه قهوه خود یک نیروگاه مغذی است!

قهوه حاوی مواد مغذی ضروری از جمله ریبوفلاوین، اسید پانتوتنیک، منگنز، پتاسیم، منیزیم و نیاسین است. همچنین سرشار از آنتی اکسیدان ها و فیتوکمیکال های مبارزه کننده با بیماری است که به کاهش خطر ابتلا به سرطان های مختلف، سکته مغزی، بیماری آلزایمر و دیابت نوع 2 کمک می کند.

با این اوصاف، نوشیدن قهوه فقط ممکن است سلامت شما را بهبود بخشد!! شیر حاوی 13 ماده مغذی ضروری است، با این حال اکثر نوجوانان تعداد وعده های توصیه شده را برآورده نمی کنند.

همانطور که قبلا ذکر شد، مواد افزوده شده به قهوه می تواند نگران کننده باشد، بنابراین برای ترویج بهترین تغذیه، نوشیدنی های قهوه را با شیر کم چرب یا بدون چربی تهیه کنید تا کلسیم مورد نیاز مشتریان را همراه با طعمی که میل می کنند، تامین کنید.

قهوه قطعا می تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشد، اما آیا برای نوجوانان بی خطر است؟ قهوه به خودی خود سالم است، اما مهم است که به محتوای کافئین قهوه و همچنین شکر اضافه شده که اغلب در نوشیدنی های قهوه یافت می شود، توجه داشته باشید.