بزرگترین کارخانه لامپ ویدئو پروژکتور سونی کشف شد

چراغ های لامپ ویدئو پروژکتور سونی به نور تولید شده توسط دستگاه های پروژکتور گفته می شود پروژکتورها 4 راه برای تولید روشنایی دارند: لامپ، LED، لیزر و هیبریدی.

شما می توانید روشنایی دستگاه لامپ ویدئو پروژکتور سونی را بر حسب لومن تعیین کنید. این مقدار نوری را که پروژکتور می تواند روی صفحه بتاباند را توصیف می کند.

هر چه لومن بالاتر باشد، تصویر نمایش داده شده روشن تر، واضح تر و واضح تر است. بسیاری از سازندگان لامپ ویدئو پروژکتور سونی حتی از استانداردی به نام ANSI lumens برای ارزیابی روشنایی برخی از سطوح استفاده می کنند.

بسته به کاربرد مورد نظر پروژکتور، می توانید روشنایی مناسب را انتخاب کنید. سینمای خانگی با فضای تاریک محیطی کاملا متفاوت با فضای بیرونی خواهد بود. تصمیم خود را در نظر بگیرید.

لامپ

یک توصیه خوب این است که پروژکتوری را با قوی ترین روشنایی در بودجه انتخاب کنید. در بسیاری از موقعیت ها به شما انعطاف بیشتری می دهد.علاوه بر این یک گزینه اضافی را نیز معرفی می کند که اخیراً ظاهر شده است، یک منبع روشنایی ترکیبی. این لامپ قدیمی ترین منبع نور پروژکتور است و هنوز هم وجود دارد. دو لامپ محبوب عملکرد فوق العاده بالا و متال هالید هستند.

لامپ های متال هالید از جیوه و نمک های فلزات خاکی کمیاب تشکیل شده اند. طول عمر آن حدود 3000 ساعت است.

اگرچه جیوه می تواند درخشندگی قوی ایجاد کند، بسیاری از مردم نگران مشکلات زیست محیطی دفع آن هستند.

لامپ UHP اختراع فیلیپس در سال 1995 بود. به زودی به نقطه عطفی بزرگ در جایگزینی لامپ های هالوژن سنتی تبدیل شد.

هزینه عملیاتی یک دستگاه UHP کاملا معقول است. همچنین طول عمر بیشتر و عملکرد بهتری دارد.

طول عمر UHP نیز حدود 3000 ساعت است، اما روشنایی از اولین استفاده به تدریج کاهش می یابد.

همچنین باید یک سیستم خنک کننده برای دفع گرما برای دستگاه در هنگام استفاده تجهیز کنید. اندازه لامپ نیز پروژکتور را حجیم تر می کند.