حراج 80 درصدی فوم pvc در بازار تهران

در طول ساخت و ساز و تعمیر، عایق کاری دیوارها با استفاده از فوم pvc انجام می شود، مزایای استفاده از این ماده واضح است – گران نیست، در حالی که کاهش اتلاف گرما را به حداقل می رساند.

اما برای محافظت در برابر افت دما، اشعه ماوراء بنفش، رطوبت و بارهای مکانیکی نیاز به یک لایه سطحی دارند.

توصیه مهم دیگر استفاده از مواد مارک دار است، زیرا هر سازنده می تواند تغییراتی در محصول ایجاد کند، در نتیجه سطح پس از انجام کار با نتیجه متفاوتی به دست آمد.
چسباندن شبکه نصب به عنوان پایه به شما امکان می دهد با خیال راحت لایه گچ را روی فوم محکم کنید.

فوم

صافی لایه زنده به طور مستقیم به تراکم مواد انتخاب شده بستگی دارد، اما بیش از حد بزرگ می شود و طراحی دیوارهای دیوارها را پیچیده می کند.

شبکه اغلب برای کارهای بیرونی و نما استفاده می شود که تراکم آن حدود 150 گرم در متر مربع است، این انتخاب مربوط به مواد قلیایی است، بنابراین می توان بدون نگرانی آن را با مخلوطی بر پایه سیمان بست.

برای تزیین هواپیما، نوارهای مشبک را به طول 1 متر برش می دهند، سپس محلول را با یک کاردک با لایه ای حدود 3 میلی متر به دیوار می زنند.

از آن نوار برش عرض اندازه گیری، یک مقطع 1×0.9 متر پوشانده می شود، لبه های 5 سانتی متر برای بیماری مفصل باقی می ماند، شبکه را با حرکات صاف کاردک از مرکز نوار به لبه ها وصل کنید، برای پنهان کردن کامل پایه کاردک کمی محلول به آن اضافه می شود.

برای این راه راه عمودی بسته تمام دیوار از فوم، مهم است که فراموش نکنید تور را برای مفاصل بگذارید و خوب راه بروید تا صحبت کنید.

مسیر با محلول شما باید خشک شود، برای این کار در گرما به اندازه کافی برای چندین ساعت و در هوای سرد باید منتظر بمانید.

اگر در حین گرفتن رنده مخلوط نمی افتد، نازل به دلیل خطر آسیب به کل دیوار تعویض می شود.