خرید بهترین سیلاژ ذرت باکیفیت

با فرآیند سیلاژ کردن تا چه حد آشنایی دارید؟ و چه تاثیری در کیفیت و ماندگاری غلات دارد؟ ذرت شیرین های علوفه ای سیلاژ شده را چگونه می توان خریداری کرد؟

برای آشنایی بیشتر با ذرت غلاف دار علوفه ای سیلاژ شده یا ذرت سیلویی ابتدا بهتر است درباره فرآیند سیلاژ کردن توضیحات مختصری ارائه شود و سپس به مزایای استاده از این روش و خرید این محصول بپردازیم.

تعریف سیلاژ کردن

فرایند سیلاژ کردن یا سیلو کردن فرایندی است که در طی آن برگ و ساقه علوه هایی مانند ذرت را تخمیر می کنند و با دیگر اضافات مزرعه ها ترکیب می کنند.

برای طی این فرایند توسط علوفه مدت زمان زیادی لازم است که همین زمان زیاد باعث می شود خوراک دام تهیه شده با این روش به لحاظ انرژی غنی تر شده که این محصول مناسب برای تقویت دام می باشد.

ویژگی دیگری که می توان برای این روش یعنی سیلاژ کردن ذرت و دیگر انواع غلات به آن اشاره کرد اینست که خوراک دامی که با این روش تهیه می شود از ماندگاری بیشتری برخوردار شود به گونه ای که هیچ نوع کاهشی در ارزش غذایی آن بوجود نیاید و تا مدت ها به منظور خوراک دهی دام مورد استفاده قرار گیرد. سیلاژ ذرت و دیگر انواع غلات به عنوان اساس تغذیه دام بوده و در بسیاری از کشورها انجام می شود.

علاوه بر ذرت غلات دیگری نیز برای خوراک دام به عنوان علوفه دامی سیلاژ می شوند که از جمله آنها می توانبه موارد زیر اشاره کرد:

  • ذرت های خوشه ای
  • گاورس
  • گندم
  • جو

خرید ذزت سیلاژ شده

ذرت علوفه ای سیلاژ شدهیا همان ذرت سیلویی که بهترین خوراک برای دام به شمار می رود در انواع گوناگون و با وزن ها مختلف و نیز با قیمت مناسب د بازار عرضه می شوند.

این نوع از ذرت های علوفه ای از انواع خوراک دامی غنی شده ای هستند که به عنوان بهترین غذا برای انواع مولد، شیرده و گوشتی به شمار می روند چرا که سرشار از مواد معدنی هستند.