دختری که با حساسیت داشتن به وایتکس به کما رفت

یکی دیگر از ویژگی های جالب و مفید سفید کننده ها به خواص ضد میکروبی (ضدعفونی کننده) آنها مربوط می شود.

اگر بوی وایتکس وارد ریه شود چه کنیم ؟ زمستان و همکاران مشاهده کردند که سفید کننده ها با دناتوره کردن (بازکردن) پروتئین های باکتریایی ضدعفونی می شوند و باعث می شوند که آنها به هم چسبیده و بی فایده شوند.

این همان واکنش پختن تخم مرغ است. به همین ترتیب، تخم مرغ را نمی توان نپخته کرد.

سفید کننده، همانطور که بعداً در اینجا استفاده شد، به سفید کننده معمولی خانگی اشاره دارد. تشخیص طلا با وایتکس سفید کننده حاوی 3 تا 8 درصد هیپوکلریت سدیم (NaOCl) است.

هیدروکسید سدیم (NaOH) برای تجزیه آهسته اضافه می شود. انواع صنعتی و غلیظ سفید کننده وجود دارد که برای تمیز کردن تجهیزات و تصفیه منابع آب استفاده می شود که در اینجا پوشش داده نمی شود. برای نگرانی‌ها و مواجهه‌ها، به MSDS (برگ داده‌های ایمنی مواد) مراجعه کنید.

با ظهور ویروس کرونا حساسیت به وایتکس کم شده است، علاقه به ضدعفونی کردن افزایش یافته است.

سفید کننده یک ضد عفونی کننده بسیار خوب است. با این روش درمان خانگی استنشاق گاز جوهر نمک و وایتکس این ویروس کرونا را در عرض یک دقیقه پس از تماس با رقت 0.1 درصد سفید کننده هیپوکلریت از بین می برد.

قرار گرفتن در معرض سفید کننده ممکن است با مکانیسم های متعددی رخ دهد. دانستن این مکانیسم ها برای تصمیم گیری های درمانی بسیار مهم است.سفید کننده یک کالای معمولی خانگی است که برای تمیز کردن و ضدعفونی سطوح، تمیز کردن لباس ها و تمیز کردن پارچه استفاده می شود.

  • منابع:
    1. Bleach Toxicity
  • تبلیغات: 
    1. سیب زمینی منبع کاملی از نشاسته
    2. شکلات پر فایده برای سلامتی
    3. لباس مجلسی،از پارچه های شفاف
    4. نسخ خطی کاشی باستانی