در منزل از جاشمعی برنجی استفاده کنید تا دچار آلزایمر نشوید

شمع و جاشمعی برنجی در یک است و فناوری مبتکرانه ای به آن اضافه شده است یک آستین فولادی به شکل شمع است که حاوی فنر فشاری است.

شما یک شمع واقعی را در آستین قرار می دهید و آن را با فنر پیچ می کنید این جاشمعی برنجی تضمین می کند که شمع هنگام سوختن به سمت بالا رانده می شود و هرگز یک خرده سوخته زشت روی میز ندارید شما قبلاً آن سیستم را در صنعت مهمان‌نوازی به‌عنوان یک شمع لامپ یا جاشمعی برنجی می‌دیدید، اما پس از آن طراحی وحشتناک یا بسیار عمومی داشت سیستم را به روز می کند و در 17 رنگ موجود است.

به لطف آهنربا مثل یک فلش مستقیم است.
سپس یک آهنربا در پایین جاشمعی برنجی وجود دارد با این کار روی آستین با شمع روی صفحه پایه فولادی کلیک می کنید این پایه در سه سایز موجود است، زیرا شما با آهنربا کار می کنید، بنابراین می توانید چندین شمع را در مکان هایی که دوست دارید قرار دهید.

جا شمعی

یکی از وسط، یا یک دسته کامل در یک بشقاب بزرگ اما این آهنربا فقط برای ظاهر نیست. این تضمین می کند که به معنای واقعی کلمه آستین را صاف پایین می آورید.

سازنده شمع ها توضیح می‌دهد: این بدان معناست که شمع بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌سوزد، زیرا عدم تعادل به معنای نشتی است و این باعث از دست رفتن سوخت می‌شود و شمع‌هایی که در آستین قرار می‌گیرند 10 ساعت می‌سوزند، در حالی که شمع‌های هما تا 4 ساعت به عنوان مقایسه دوام می‌آورند.

قیمت شمعدان مختلف است، صفحات پایه از 10 تا 229 یورو در دسترس هستند سپس باید آن شمع های طولانی سوز اما مخصوصا مناسب را بخرید.

ون دایک شمعدان های خود را در نمایشگاه مبلمان پیشرو در میلان ارائه کرد در آنجا او بلافاصله توسط دختر بزرگ طراحی ایتالیایی روزانا اورلاندی مشاهده شد شما می توانید یک را در گالری او در میلان یا به سادگی در بازار خریداری کنید.