فرد کار آفرینی که با کمک کارتن خواب ها میلیاردر شد

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را درمورد کارآفرینی به شما بدهیم تا شما بتوانید یک کار آفرینی خوبی را انجام دهید تا یک فرد میلیاردر شوید مانند فردی که با کمک کارتن خواب ها میلیارد شد.

برنج شمال

فروش برنج شمالی درجه یک به صورت عمده در استان تهران با قیمت مناسب صورت می گیرد. بعد از نان برنج مهم ترین و پر مصرف ترین ماده غذایی در کشور ایران می باشد برنج یکی از غلات اساسی است که می توان گفت هر روز در خانه های ایرانی ها پخته می شود این محصول در بین ایرانی ها بسیار پر طرفدار است.

پنیر پیتزا

از جمله پرکاربردترین پنیر پیتزا موجود در بازار، پنیر موزارلا می باشد که می توان آن را به صورت خانگی و صنعتی تولید کرد. در واقع اصلی ترین پنیری که باید برای طبخ پیتزا از آن استفاده کرد پنیرهای موزارلا هستند چرا که بافت بسیار لطف و نرمینه ای دارند به طوری که با  کمی فشار دست بافت تقریبا جامد آن له می شود. رنگ پنیر های موزارلا از سفید تا زرد لیمویی  متغییر است و آن هم به نوع تغذیه گاوی دارد که شیر کامل آز آن تهیه شده است.

ذرت شیرین

یکی از غلاتهای مقوی را در جهان می توان ذرت شیرین دانست که این محصول بعد از گندم بیشترین و پر مصرف ترین دانه غلات به شمار می آید که در کشور ما در قزوین کرج خوزستان به میزان انبوه تولید می شود که می توانند به راحتی در این منطقه به شکل مستقیم از مزرعه این شهر ها ذرت به میزان انبوه تهیه کنند‌ چون ذرت جزو تغذیه ضروری و اساسی بشر به حساب می آید و بیشتر در مناطق گرمسیر تولید می شود و بعد از غلات از جمله گندم و برنج چمپا بیشترین محصول کشاورزی شناخته شده است.

سیب زمینی گرگان

یکی از نمونه های با کیفیت و مغز زردی که در بازار صیفی جات وجود دارد و همواره موجب شده است طیف بسیاری از مشتریان از آن استقبال نمایند، سیب زمینی و گوجه فرنگی گلخانه ای گرگان بوده که سالانه به میزان فراوانی برداشت و روانه بازار می شود. با توجه به آماری که جهاد کشاورزی ارائه نموده، میزان 6 هزار هکتار از زمینهای کشاورزی استان گلستان تحت کاشت سیب زمینی قرار گرفته که شهرستان گرگان نیز توانسته است تاثیر بسزایی در این پیشرفت داشته باشد. سیب زمینی گرگان از بهترین نمونه های موجود در بازار بوده و با دارا بودن مغز زرد به یکی از پرطرفدار ترین محصولات تبدیل شده است. لازم به ذکر است سیب زمینی گرگان تحت هیچ شرایطی با فشار وارد آمدن دچار نرمی نمی شود و از این نظر شاهد هیچ گونه خرابی در بسته بندی این محصولات نمی باشید.