فروش اینترنتی ذرت علوفه ای سیلاژ شده

ذرت دامی برزیلی شده چیست؟ فرآیند سیلاژ کردن علوفه چگونه انجام می شود؟ چه تاثیری بر کیفیت علوفه دام دارد؟ آیا از سیلاژ کردن برای دیگر انواع علوفه و غلات دام استفاده می شود؟

امروزه به دلیل افزایش جمعیت و نیازهای غذایی در سرتاسر دنیا پرورش دامو طیور به جهت تامین مواد غذایی خانوار روش هایی برای نگهداری علوفه دام و همچنین بهبود کیفیت غذای دام بوجود آمده است که با استفاده از این روش ها هم ارزش غذایی خوراک دام بهبود می یابد و هم مدت نگهدار خوراک دام با کیفیت مناسب افزایش می یابد.

یکی از این روش ها سیلاژ کردن علوفه میباشد. درفرآیند سیلاژ کردن علوفه برگ و ساقه علوفه را تخمیر کرده و با دیگر اضافات مزرعه ترکیب می کنند. سیلاژکردن علوفه زمان زیادی لازم دارد تا انواع علوفه سیلاژ شده مانند ذرت مکزیکی کیلویی جو و … به بهره بردای کامل برسند و برای مصرف به عنوان خوراک دام آماده شود. به دلیل همین مدت زمان طولانی که سیلاژ شدن نیاز دارد علوفه سیلاژ شده ذرت و دیگر انواع علوفه به لحاظ ارزش غذایی غنی تر می شوند و برای دام به عنوان یک خوراک تقویتی به شمار می رود.

از دیگر مزایایی که می توان برای سیلاژ کردن ذرت و دیگر انواع غلات برشمرد این است که خوراک دامی که به روش سیلاژ کردن آماده می شود از ماندگاری بیشتر برخوردار می شود به گونه ای که با گذشت زمان نیز از ارزش غذایی آن کاسته نمی شود و همچنان کیفیت خود را حفظ می کند و تا مدت ها می توان از علوفه ذرت سیلاژ شده برای خوراک دهی به دام استفاده کرد.

انواع غلات مناسب سیلاژکردن خوراک دام

همانطور که گفتیم علاوه بر ذرت که یک ماده غذایی بسیار با ارزش برای دام به شمار می رود از دیگر انواع غلات برای سیلاژ کردن به منظور استفاده برای خوراک دام می توان استفاده کرد که این غلات عبارتند از:

  • ذرت های خوشه ای
  • گاورس
  • گندم
  • جو

خرید و فروش اینترنتی ذرت سیلاژ شده

ذرت سیلاژ شده یا همان ذرت سیلویی در کنار دیگر انواع خوراک دام در انواع گوناگون و با وزن های مختلف برای استفاده دامداران در انواع بازار ها ازجمله فروشگاههای اینترنتی مربوطه که دارای مجوز از وزارت صنعت و معدن نیز می باشند عرضه می شوند.

ذرت علوفه ای سیلاژ شده از بهترین خوراک های دام به شمار می رود و به نوعی از انواع خوراک دام غنی شده می باشد. این خوراک برای انواع دام مولد، شیرده و گوشتی و پرواری مناسب می باشد به این دلیل که سرشار از انواع مواد معدنی می باشد.با مراجعه به سایت میتوانید از قیمت انواع خوراک دام باخبر شوید و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.