فروش ویژه ذرت شیرین

ذرت  شیرین چیست و چه ویژگی ها و خواصی دارد؟ فرآورد ه های تولید شده از این دانه با ارزش غذایی بالا چیست؟ چگونه تهیه می شود؟
ذرت غلاف دار به تناسب اسمی که دارد یکی از انواع ذرت هایی است که در سرتاسر جهان کشت می شود و به علت درصد بالای قندی که دارد ذرت شیرین نامگذاری شده است.

این نوع ذرت در اثر جهش برگشتی که در ژن های موجود در دانه برای کنترل تبدیل قند به نشاسته وجود دارند به وجود آمده است. مصرف ذرت شیرین نه به عنوان یک غله بلکه به صورت نارس چیده می شود و به عنوان سبزی آماده شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

ذرت منجمد قابل نگهداری در انبار نمی باشد و قبل از اینکه دانه های آن خشک شوند می بایست که به صورت تازهمصرف شود و یا اینکه کنسرو شود و یا منجمد شود. این نوع ذرت در اصل از انواع سبزیجات نشاسته ای می باشد و در برخی کشورها از منابع اصلی تامین نشاسته در رژیم غذایی روزانه به شمار می رود.

فراورده های تولید شده از ذرت شیرین

فرآورده های متنوعی را می توان از ذرت شیرین بدست آورد و مورد استفاده گسترده قرار داد که این فرآورده ها عبارتند از:

  • نشاسته ذرت
  • آرد ذرت
  • شربت ذرت
  • روغن ذرت
  • پاپ کورن

و بسیاری دیگر که به دلیل ارزش غذایی بالایی که ذرت دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ذرت هنگامی که با انواع حبوبات مورد استفاده قرار گیرد از ارزش غذایی بالایی برخوردار شده و این قابلیت را دارد که نیاز بدن به پروتئین را برآورده کند و به دلیل اینکه فاقد گلوتن می باشد برای درمان بیماری مانند سیالیک مفید می باشد. ذرت شیرین از طریق فروشگاههای اینترنتی به راحتی در دسترس می باشد و با مراجعه به سایت خرید شما می توانید از قیمت روز محصول به راحتی مطلع شوید و در صورت لزوم برای خرید آن اقدام کنید. محصول مورد نظر با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار شما خواهد بود.