مبتلا به آلرژی به میگو نیز ممکن است واکنش های آنافیلاکسی داشته

اگر نگران آنتی بیوتیک ها در میگو هستید، بهتر است میگوهای صید وحشی را انتخاب کنید که هرگز با آنتی بیوتیک درمان نمی شوند. علاوه بر این، می توانید مطمئن باشید که میگوی صید و تهیه شده در ایالات متحده حاوی آنتی بیوتیک نیست.

خلاصه
میگوهای پرورش یافته در برخی کشورها ممکن است به آنتی بیوتیک ها آلوده باشند برای کاهش قرار گرفتن در معرض آنتی بیوتیک، بهتر است میگوهای صید وحشی یا میگو زنبوری هندیجان را از کشورهایی خریداری کنید که استفاده از آنتی بیوتیک غیرقانونی است.

بسیاری از میگو سوخاری پفکی به میگو حساسیت دارند صدف ها، از جمله میگو، به همراه ماهی، بادام زمینی، آجیل درختی، گندم، شیر و سویا به عنوان یکی از 9 آلرژی غذایی برتر در ایالات متحده طبقه بندی می شوند (14).

شایع ترین محرک آلرژی به میگو، تروپومیوزین است، پروتئینی که در صدف ها یافت می شود سایر پروتئین های موجود در میگو که ممکن است باعث واکنش آلرژیک شوند عبارتند از آرژنین کیناز و هموسیانین (منبع مورد اعتماد 15).

برخی از افراد مبتلا به آلرژی به میگو نیز ممکن است واکنش های آنافیلاکسی داشته باشند این یک واکنش خطرناک و ناگهانی است که در صورت عدم درمان فوری می تواند منجر به تشنج، بیهوشی و حتی مرگ شود (16).

اگر به میگو حساسیت دارید، تنها راه  میگو صادراتی بسته بندی از واکنش آلرژیک این است که کاملاً از خوردن آن اجتناب کنید.

در برخی موارد، حتی بخار حاصل از پختن میگو می تواند واکنشی را ایجاد  بنابراین، کسانی که آلرژی به میگو دارند باید از موقعیت هایی که ممکن است به میگو پفکی ترد غیرمستقیم در معرض آن قرار بگیرند نیز اجتناب کنند (16).

خلاصه
میگو حاوی پروتئینی به نام تروپومیوزین است که می تواند واکنش های آلرژیک جدی برای برخی ایجاد کند. تنها درمان برای میگو

  • منابع:
    1. Is Shrimp Healthy? Nutrition, Calories, and More
  • تبلیغات: 
    1. ثروتمندانی که با ارز دولتی پولدارتر شدند
    2. مدل های مختلفی از چکمه های زنانه
    3. فواید شگفت انگیز و باورنکردنی سیب که نمی دانستید
    4. شستشو و مراقبت پارچه حریر