نگهداری از سینی یکبار مصرف دندانپزشکی از جنس طلا در موزه پاریس

فرآیند استریلیزاسیون سینی یکبار مصرف دندانپزشکی به مراحل متعددی تقسیم می شود و به صورت عرضی بر فعالیت های مطب دندانپزشکی تأثیر می گذارد.

در واقع، در کنار پیامدهای بالینی آشکار مربوط به ایمنی بیمار، عواقب زیادی نیز از نظر سازمانی، آموزشی و اقتصادی که این فرآیند به دنبال دارد، وجود دارد.
در این 12 سالی که ما دندانپزشکان سلامتی دندان باز بوده ایم، جهان ناگزیر به شیوه ای نسبتاً مهم تغییر کرده است، و به همراه آن روشی که از طریق آن خودمان را معرفی کرده و به بیماران بالقوه معرفی می کنیم، تغییر کرده است.

نظرات، شفاهی، آنچه مردم در مورد ما در رسانه های اجتماعی می گویند.

سینی

این روشی است که ما کار می کنیم و خودمان را از طریق اثبات غیرقابل انکار کیفیت امکانات، پزشکان و توانایی ما برای یافتن همیشه راه حل مناسب برای بیمار خاص، می شناسیم.
حتی پس از درمان بیش از 15000 بیمار، چیزی که ما را از سایرین متمایز می کند، تمایل ما به بهبود است تا بتوانیم درمان ها و خدمات پیشرفته ای را به شما ارائه دهیم.

دقیقاً برای این منظور ما همیشه از بیماران خود به طور واضح به صورت ناشناس می خواهیم که یک پرسشنامه ارزیابی را پر کنند تا بتوانیم برویم و هرگونه مشکل و ناکارآمدی که ممکن است در بررسی های عادی انجام شده از دستمان خارج شده باشد را برطرف کنیم.

در نهایت، همانطور که توسط امتیاز خالص تبلیغ کننده که احتمال تبلیغ یک برند توسط مشتریان را اندازه گیری می کند، نشان دهنده تفاوت بین درصد مخالفان و درصد مروجین مرکز ما است و تقریباً از هر 10 بیمار، 8 بیمار ما را به آن توصیه می کنند.

جنبه های مراقبت از دندان می تواند بسیار و متنوع باشد، نظر ما این است که برای هدف گذاری برای بالاترین کیفیت در این زمینه مراقبت های بهداشتی، نمی توان خود را به درمان خام آسیب شناسی، که جنبه اصلی، اما کافی نیست، محدود کرد.