کشف پاکت نامه از جنس طلا در غاری در چین

به گفته گرانت جانسون، رئیس و مدیرعامل جانسون دایرکت، یک شرکت بازاریابی موفق و مشهور، یک پاکت نامه فقط دو هدف دارد.

یکی حمل محتویات آن از مبدا به مقصد و هدف دیگر آن باز شدن است، من نمی توانستم بیشتر موافق باشم که اینها دو کار اصلی پاکت هستند، در ظاهر ساده به نظر می رسد.

تضمین موفقیت برای هر دوی اینها نیازمند دانش و خلاقیت است، ما برای تولید محصولاتی که هدف ارائه محتوا را دست نخورده انجام می دهند، به تجربه کارمندان تولید خود تکیه می کنیم.

ما همچنین برای ایجاد محصولات جدیدی کار می کنیم که می دانیم توجه ها را به خود جلب می کنند، این‌ها گیرندگان را با پاکت درگیر می‌کنند و با وعده یک پیشنهاد ارزشمند، پاکت را باز می‌کنند.

پاکت

انتظار می رود که پاکت امروزی بر روی طیف گسترده ای از تجهیزات چاپ و درج بی عیب و نقص عمل کند، این جایی است که دانش وارد می شود.

محصول باید در طول بخشی از چرخه عمر خود به عنوان یک ماده خام تولید به طور استثنایی سازگار باشد، فرآیند ایجاد پستی باید مقرون به صرفه باشد و معمولاً به زمان حساس است، پاکت نامه نقش اصلی را در این فرآیند ایفا می کند.

باز شدن یک مسئله دیگر است، بخش خلاقانه قلب بازاریابی است، ما به بسیاری از بازاریابان پاکت می فروشیم و همیشه بر ایجاد منحصر به فرد بودن در صندوق پستی تمرکز کرده ایم.

این ضرب المثل را می دانید که “شما هرگز شانس دومی برای ایجاد یک تاثیر اول خوب ندارید، ” وظیفه پاکت نامه ایجاد اولین تاثیر خوب است. در چند سال اخیر، ما راه‌های جدیدی برای تعامل گیرندگان با پاکت نامه پیدا کرده‌ایم.

چه روشی متفاوت برای باز کردن آن باشد، چه یک یادداشت قابل جابجایی جاسازی شده و پنجره پنهان، هیچ چیز مانند ایده های جدید برای کمک به بازاریابان برای رقابت وجود ندارد.