کشمش تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که در مقایسه با سایر میان وعده ها

تجزیه و تحلیل داده ها کشمش تیزابی سبز نشان داد که در مقایسه با سایر میان وعده ها، کشمش به طور قابل توجهی فشار خون سیستولیک را در هفته های 4، 8 و 12 کاهش می دهد که از 4.8- تا 7.2- درصد یا 6.0- تا 10.2- میلی متر جیوه (p values ​​<0.05) متغیر است.

تجزیه و تحلیل درون گروهی نشان داد که کشمش میانگین فشار خون دیاستولیک را در تمام بازدیدهای مطالعه به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد، با تغییراتی از -2.4 تا -5.2 میلی‌متر جیوه (p values ​​<0.05).

تنقلات از پیش بسته بندی شده (از جمله کراکر و کلوچه) به طور قابل توجهی فشار خون سیستولیک یا دیاستولیک را در هیچ بازدید مطالعه ای کاهش ندادند.

دکتر بیز گفت: “به طور کلی، این یافته ها از آنچه بسیاری از مردم ذاتاً معتقدند حمایت می کند: غذاهای طبیعی اغلب فواید سلامتی بیشتری نسبت به غذاهای فرآوری شده دارند.”

این مطالعه کشمش پلویی مشخص نکرد که کشمش چگونه فشار خون را کاهش می دهد.

با این حال، کشمش سرشار از پتاسیم است و دارای فیبر، پلی فنول، اسید فنولیک، تانن و آنتی اکسیدان است.

کشمش

دکتر بیز گفت: کشمش مملو از پتاسیم است که به کاهش فشار خون معروف است.

آنها همچنین کشمش آفتابی تاکستان منبع خوبی از فیبر رژیمی آنتی اکسیدانی هستند که ممکن است به طور مطلوب بیوشیمی رگ های خونی را تغییر دهد و باعث سفت شدن آنها کمتر شود که به نوبه خود ممکن است فشار خون را کاهش دهد.

اگرچه این مطالعه برای ارزیابی فواید پیامدها طراحی نشده است، اما مطالعات دیگر تأیید می کنند که در بیماران مبتلا به پیش فشار خون، کاهش خفیف فشار خون با داروها ممکن است مزایای بالینی در کاهش حوادث قلبی عروقی داشته باشد.

با توجه به مراکز کشمش پلویی سحرخیز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، تقریباً یک نفر از هر سه (28 درصد) بزرگسالان آمریکایی دارای پیش فشار خون هستند که به عنوان فشار سیستولیک از 120 تا 139 میلی‌متر جیوه (میلی‌متر جیوه) یا فشار دیاستولیک از 80 تا 89 میلی‌متر جیوه تعریف می‌شود.

  • منابع:
    1. SNACKING ON RAISINS MAY OFFER A HEART-HEALTHY WAY TO LOWER BLOOD PRESSURE
  • تبلیغات: 
    1. محصولات اولیه هیدرولیز از میروزیناز
    2. عملکرد علمی استفاده از چکمه
    3. فندق می تواند سرطان روده را درمان کند
    4. ایمن ترین ماشین لباسشویی بی خطر برای کودکان را بشناسید