کلاه موتور هوندا باعث ازدواج زوج ایرانی شد

کلاه موتور هوندا کلاهی است که برای موتورسواری در نظر گرفته شده است، هدف محافظت از سر راننده و مسافر احتمالی و به طور خاص جمجمه با جذب ضربه با زمین یا موانع طبیعی در صورت سقوط و همچنین محافظت در برابر سایش ناشی از آن است.

کلاه ایمنی موتورسیکلت که از لحاظ تاریخی به مرگ غم انگیز افسر و نویسنده بریتانیایی توماس ادوارد لارنس مرتبط است، که در یک تصادف موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

در حالی که این محافظ وجود نداشت، این کلاه موتور هوندا همچنین عملکرد محافظت از چشم ها در برابر باد، حشرات و یا حتی یک عملکرد راحت را دارد.

همچنین یک عایق صوتی است تا سال 1935 کلاه موتور هوندا مورد استفاده قرار نگرفت زیرا هیچ پزشکی بین نبود این محافظ و مرگ دوچرخه سواران ارتباط برقرار نکرده بود و این یک پزشک استرالیایی است که شاهد مرگ غم انگیز یک نفر است.

کلاه

پس از مرگ تصادفی توماس ادوارد لارنس (معروف به لورنس عربستان) که در 13 اتفاق افتاد.

مارس 1935، جراح مغز و اعصاب هیو ویلیام بل کرنز، که بیهوده به او کمک کرد، به این نتیجه رسید که اگر او کلاه ایمنی به سر می کرد، سرباز مشهور بریتانیایی می توانست نجات پیدا کند.

بنابراین پزشکان مطالعه تمرین دوچرخه سواران در ارتش بریتانیا را در سال 1941 آغاز می کنند و به دیگران توصیه می کنند که از این تجهیزات استفاده کنند، کلاه های ایمنی برای اولین بار از چوب پنبه پوشیده شده با بوم ضد آب با گوش بند چرمی بودند.

در سال 1946، دکتر مطالعه‌ای را منتشر کرد که در آن تأیید کرد دوچرخه‌سوارانی که از توصیه‌های سال 1941 پیروی می‌کردند، با استفاده از کلاه ایمنی هنگام راندن موتورسیکلت، خطر مرگ تصادفی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دادند.

در سال 1973 بود که مقامات بریتانیا و سایر کشورهای اروپایی استفاده از کلاه ایمنی موتورسیکلت را اجباری کردند.

از زمانی که دکتر کرنز در سال 1952 درگذشت، او نتیجه کار خود را ندیده است.

در کانادا، همه استان ها استفاده از کلاه ایمنی را از اواسط دهه 1960 معرفی کردند.