کلکسیون 50 هزارتایی از حوله صورت ترک در برج میلاد

حوله وسیله ای است که هر روز بارها از آن استفاده می کنیم به همین دلیل باید حوله صورت ترک خود را بر اساس برخی شرایط اولیه انتخاب کنیم تا نیازهای ما را برآورده کند.

خوب است حوله صورت ترک را انتخاب کنیم که نخی هستند پنبه به دلیل ماهیت آبدوست خود بسیار جاذب است این یک ماده گیاهی است که با نرمی و دوستی آن متمایز می شود حوله صورت ترک به آرامی آب را از پوست شما جذب می کنند و به PH آن و هرگونه تحریکی که ممکن است داشته باشد مثلاً پوست آفتاب سوخته، جوش و غیره احترام می گذارند.

همه انواع پنبه انتخابی عالی هستند، اما دو مورد زیر به دلیل کیفیت بی‌نظیرشان متمایز هستند بنابراین، انتخاب حوله صورت ترک که از پنبه مصری ساخته شده اند، حس لوکسی را به حمام شما می بخشد.

حوله

حوله های پنبه ای مصری با بافت فوق العاده نرم و جذب بالا شما را مجذوب خود خواهند کرد گزینه دیگری که شما را به وجد خواهد آورد! حوله های ساخته شده از پنبه شانه شده بسیار نرم، جاذب و فوق العاده پف دار و بادوام هستند همه اینها به این دلیل است که الیاف به کار رفته در ساخت آنها قبلاً شانه شده است، به طوری که فقط الیاف بادوام، بلند و ضخیم باقی مانده و مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین، فرآیند شانه کردن نخ‌های پنبه‌ای را نرم‌تر، نرم‌تر و دلپذیرتر می‌کند، زیرا حتی کوچک‌ترین الیاف درشت نیز حذف شده‌اند به معنای گرم در متر مربع است و معیار خوبی برای درک کیفیت خوب حوله است معمولاً هر چه تعداد گرم آن بیشتر باشد، کیفیت حوله بهتر است با جزئیات بیشتر در سال های اخیر حوله های حمام میکروفایبر ساخته شده اند آنها به اندازه حوله های پنبه ای نرم، بادوام و جاذب هستند، اما همچنان از مواد مصنوعی ساخته شده اند، که باعث می شود برای پوست و سلامت شما کمتر دوست داشته باشند.

بافت غنی و مجلل آنها! آنها مخصوصاً جاذب هستند، اما کندتر از انواع سبک تر خشک می شوند.