کلکسیون 70 هزارتایی از حوله سر تا پا در نمایشگاه تهران

در حالی که برخی از افراد حوله سر تا پا با اثر یک اسکراب خوب، زیبا، سفت و ترد را ترجیح می دهند، اکثریت حوله های کرکی و نرم را بعد از دوش گرفتن ترجیح می دهند.

با گذشت زمان، به نظر می رسد حوله سر تا پا کمی از جادوی خود را از دست می دهند اما با اقدامات صحیح می توانید به راحتی آن نرمی را بازیابی کنید به این ترتیب حوله ها را می شویید تا زیبا و نرم بمانند حوله سر تا پا جدید رطوبت را کمتر از حوله های قدیمی جذب می کنند. این به دلیل یک پوشش موم شیمیایی است که تولید کنندگان روی حوله ها اعمال می کنند تا در فروشگاه ظاهر خوبی داشته باشند قبل از شستن حوله سر تا پا جدید، بهتر است آن ها را به مدت یک یا دو ساعت در حمام با آب و سرکه طبیعی خیس کنید همچنین می‌توانید حوله‌های قدیمی را خیس کنید تا به آنها روحیه بدهید سرکه همچنین یک محافظ رنگ خوب است.

لایه موم از طریق حمام سرکه از حوله ها محو می شود اگر آب رنگ حوله ها را گرفت، نگران نباشید، اینها می توانند آخرین بقایای رنگ پارچه باشند.

حوله
حوله ها بهتر است در دمای 60 یا 90 درجه شسته شوند برای شستشوی هفتگی می توانید از دمای 60 درجه استفاده کنید این برای از بین بردن باکتری های حوله کافی است هر چند وقت یکبار می توانید برنامه ای را در 90 درجه انتخاب کنید به این ترتیب می توانید حتی بیشتر مطمئن شوید که تمام باکتری ها از بین می روند و همچنین ماشین لباسشویی را تمیزتر آبکشی خواهید کرد.

بسیاری از افراد مقدار زیادی مواد شوینده را داخل ماشین لباسشویی می ریزند زیرا هر چه مواد شوینده بیشتر باشد، لباس‌های شسته شده تمیزتر می‌شوند، درست است؟ هیچ چیز کمتر درست نیست اگر از مواد شوینده زیاد استفاده کنید کیفیت حوله ها بهتر نمی شود. همچنین به همین دلیل است که زمان باقی مانده در ماشین لباسشویی اغلب نادرست است دوز کردن گاهی اوقات ممکن است دشوار باشد، به همین دلیل است که کپسول های شستشو ایده آل هستند.