تابلو که باعث برانگیختن حس لامسه و بصری می شود

بافت ها می توانند ما را آرام کنند، گرما بیاورند یا حتی ما را راهنمایی کنند. آنها حس لامسه ما را برمی انگیزند و از نظر بصری نیز بر ما تأثیر می گذارند.

این به این دلیل است تابلو دکوراتیو فلزی که نورها و سایه‌ها در رابطه با بی‌نظمی‌ها و شکل‌هایی که در برخی بافت‌ها وجود دارد شکل می‌گیرند، که به نوبه خود می‌تواند به وضوح این نوع مواد را از سطوح دیگر متمایز کند.

برای بسیاری، ایده فضایی که با دیوارهای سفید و صاف احاطه شده است می تواند آزاردهنده و یکنواخت باشد.

تزییناتی تابلو نقاشي خط مانند رنگ‌ها، گنجاندن پوشش‌های طبیعی یا عناصر دیگر می‌توانند به راحتی فضا را متحول کنند، بر بخش‌های خاصی تأکید کنند یا جلوه‌های بصری جدید و جذابی ایجاد کنند.

در پروژه‌های طراحی داخلی، تابلو نقاشی منظره دیوارهای بافت‌دار همیشه یک روش محبوب برای برجسته‌تر کردن فضا بوده است، چه از طریق سیستم سازنده ساختمان – مانند دیوارهای آجری یا بتنی اکسپوز – یا از طریق انواع مختلف پوشش‌هایی که می‌توان بعداً اضافه کرد.

یکی از انواع روکش‌هایی که در زمان‌های اخیر توجه را به خود جلب کرده است، پانل‌های تزئینی سه بعدی هستند: ورق‌هایی با نقشه‌های سه‌بعدی که به دیوار عمق می‌بخشند.

تابلو مینیمال را می توان به صورت سرامیک، گچ و سیمان در ابعاد مختلف ساخت. با این حال، پانل های PVC نیز به عنوان یک گزینه جالب ظاهر شده اند که زیبایی شناسی و سهولت نصب را ترکیب می کند، زیرا در مقایسه با مواد دیگر وزن کمتری دارند.

  • منابع:
    1. PVC 3D Panels: Creating Accent Walls in Interior Design Projects
  • تبلیغات: 
    1. چگونه می توانیم ربات های مخرب را شناسایی کنیم؟
    2. محصولی که مسیر خوشبختی شما را هموار می کند
    3. نابودی کره زمین در سال 1404!
    4. استفاده از مس برای تولید کود شیمیایی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.