بارکد اسکنر و دختر دانشجوی جوان

“پرتره دختر دانشجوی جوان که کتاب را به کتابخانه برمی گرداند، با بارکد اسکن کتابدار” همانطور که هر معلم، مدیر یا مدیری در یک محیط آموزشی می داند.
آموزش بسیار بیشتر از قرار دادن ظرف آرکوپال برای غذای دانش آموزان و مربیان در آشپزخانه را در این مقاله بخوانید.
چه مدارس راهنمایی و چه دانشگاه‌ها صحبت کنیم، بیشتر مکان‌های آموزشی برای آموزش به دانش‌آموزان خود به تعداد غیرمنتظره‌ای از سرمایه‌گذاری‌های گران قیمت دارایی‌های ثابت مانند تجهیزات فناوری اطلاعات و تبلت‌ها یا لپ‌تاپ‌ها و میتوانند آرکوپال دینو باشند.
در نتیجه، نه تنها سیستم‌های مدارس میلیون‌ها دلار را صرف فناوری و دارایی‌های دانش‌آموزان خود می‌کنند، بلکه از آنجایی که بیشتر این سرمایه‌گذاری‌ها از دلار مالیات دهندگان می‌آیند.
آنها همچنین باید ده‌ها ساعت را در سال به حسابرسی خود اختصاص دهند تا اطمینان حاصل شود که همه چیز حسابرسی می‌شود.
به همین دلیل است که ما شاهد حرکت مدارس بیشتری به سمت سیستم‌های خودکار هستیم که خطاها و تلفات پرهزینه در راستای  آرکوپال فرانسه را کاهش می‌دهند.
علاوه بر این، مدارس به طور فزاینده ای در تمام جنبه های روزمره خود به عصر دیجیتال می روند. حتی سیستم قدیمی گفتن “اینجا!” هنگام انجام تماس تلفنی ممکن است به نفع سیستم های کارآمدتر خارج شود.
منشا این تغییرات؟ اسکنر بارکد. در این مجموعه در حال انجام در مورد اینکه چگونه بارکدها و اسکنرهایی که آنها را می خوانند در حال تغییر دنیای ما هستند، امروز بررسی خواهیم کرد که بارکد خوان چگونه فضای آموزشی از این قاعده مستثنی نیست.
  • منابع:
    1. The Scanner Series: Barcode Scanners In Education
  • تبلیغات: 
    1. 5 روشی که شما می توانید با مرفه کامل زندگی کنید
    2. ساخت خانه با بشکه های فلزی شغلی پردرآمد در شهرهای نفتی!
    3. لو رفتن راز پولدار شدن از یکی از ثروتمندترین انسانهای دنیا!!
    4. تاثیر مصرف میگو در بیماران دیابتی