اجاق گاز خود را مناسب خریداری کنید

مزایای اجاق گاز و برقی را بیابید و چگونه تصمیم بگیرید کدام اجاق گاز برای شما بهترین است.

انتخاب شما از اجاق گاز یا اجاق برقی احتمالاً تحت تأثیر تجربه قبلی شما از اجاق گاز، آنچه آشپزخانه شما قبلاً برای آن تنظیم شده است و اجاق گاز رومیزی دست دوم از ترجیحات آشپزی شخصی شما است.

اگر از اجاق برقی استفاده می کنید، واحدهای انرژی کمتری مصرف خواهید کرد، اما از آنجایی که هزینه برق بیشتر از هر واحد گاز است. همچنان هزینه کمتری برای گرم کردن غذای شما با استفاده از آرکوپال جدید به همراه خواهد داشت.

ما مقدار انرژی مورد نیاز برای برشته کردن مرغ را سه بار در هفته محاسبه می‌کنیم و سپس این مقدار را برای یک سال افزایش می‌دهیم تا هزینه جاری معمولی سالانه را برای هر اجاق گاز مشخص کنیم.

 

آشنایی با اجاق گاز صفحه ای ۴ شعله

بر اساس مصرف انرژی اجاق‌های گازی که ما آزمایش کرده‌ایم، شما به طور متوسط 32 پوند در سال پرداخت می‌کنید، اما برای اجاق‌های برقی، القایی برقی و دوگانه سوز این هزینه به بیش از دو برابر افزایش می‌یابد و 76 پوند در سال است.

وقتی نوبت به خرید اجاق گاز می رسد، مدل های تمام گاز معمولاً کمی ارزان تر هستند.

اجاق‌های گازی معمولاً در جوشیدن خوب هستند: اجاق‌های گازی گرمای فوری و قابل کنترل را ارائه می‌کنند که تمایل دارد به طور یکنواخت در سطح یک تابه پخش شود، به این معنی که زمان کمتری برای هم زدن شام برای پخت مناسب آن است.

هزینه های جاری کمتر است: گاز ارزان تر از برق است، بنابراین اگر با این سوخت آشپزی کنید.

احتمالاً در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد و میتوانید یک اسب زیبا بخرید و نگه داری کنید.

توزیع یکنواخت گرما در اجاق گاز: معمولاً در کوره های گازی فن هایی پیدا نمی کنید که گردش یکنواخت گرما را در اطراف حفره دشوارتر می کند. این بدان معنی است که معمولاً یک اجاق گازی در بالا گرمتر از پایین است.

برخی از افراد این درجه بندی دما را دوست دارند، که می توانید از اسکاج قلاب بافی آن در هنگام پخت و  همزمان غذاهای مختلف به نفع خود استفاده کنید، اما می تواند پخت یکنواخت دسته ها را دشوار کند.

  • منابع:
    1. Gas cookers vs electric cookers
  • تبلیغات: 
    1. به کارگیری ایزوگام برای آتش نشانی
    2. فواید باورنکردنی از خاصیت هویج
    3. پلمپ رستورانی در تهران که همبرگر گوشت خرس سرو می کرد
    4. میز اداری که به هیچ عنوان نمی شکند