لباس مجلسی برای مصاجبه کاری

ترن توصیه می‌کند که دانش‌آموزان نه تنها برای کمک به آماده شدن برای مصاحبه‌ها و دوره‌های کارآموزی، بلکه برای درک این موضوع که در دوره‌های کارآموزی و نمایشگاه‌های شغلی چه لباسی بپوشند، از دفتر خدمات شغلی جیوه قرمز در رادیو قدیمی خود در محوطه دانشگاه بازدید کنند. آنها می توانند به شما کمک کنند تا بر اساس فرهنگ شرکت تعیین کنید چه بپوشید.

لباس های معمولی شامل کت و شلوار یا کت و شلوار دامن با پیراهن یا بلوز دکمه دار برای زنان و کت و شلوار، پیراهن لباس، و کراوات برای مردان است. دامن‌ها و لباس‌ها برای خانم‌ها باید زیر زانو باشد، حتی اگر در کلاس درس مدل‌های آموزش اسکاج جدید کوتاه‌تری ببینید. همه دانش آموزان باید از عطر یا ادکلن سنگین پرهیز کنند و موهای خود را مرتب نگه دارند.

کفش نیز یک نکته مهم است، به ویژه برای زنان. تران می‌گوید: «می‌توانید کفش‌های پاشنه‌دار بپوشید، اما مطمئن شوید که با پوشیدن آن راحت هستید.» و اضافه کرد که کفش‌های لباس مجلسی تخت نیز گزینه خوبی هستند.

بزرگ‌ترین اشتباهی که ترن می‌بیند که دانش‌آموزان مرتکب می‌شوند، قرض گرفتن لباس‌هایی از دوست یا والدین است که مناسب نیستند. کت و شلوارهای خیلی بزرگ یا کوچک، یا یک کت شلوار با دکمه های کیک هویج و دارچین با پف زیاد شکسته، نه تنها غیرحرفه ای به نظر می رسند، بلکه احتمالاً احساس ناراحتی خواهند کرد.

  • منابع:
    1. Is There a University Dress Code? What to Wear to Class in the US
  • تبلیغات: 
    1. خطوط کابل برق که در زمین مدفون شدند
    2. مجهز شدن مدارس آجری جدید
    3. مردی که تدریس زبان انگلیسی اکسیر جوانی اش شده بود!
    4. بررسی اثر علمی گلدان در زندگی